محمد جواد دهقان، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت بقیه الله (عج) با تبریک میلاد منجی عالم بشریت گفت: این طرح عظیم شامل ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج امام عصر به همراه  احیای شب نیمه شعبان و قرائت دعای فرج است.

 

 

وی افزود:  طرح ختم صلوات از ساعت 23 شب نیمه شعبان اغاز می شود و علاقه مندان برای شکت در این طرح باید تعداد صلوات های اهدایی خود را به شماره  09378129093  پیامک کنند.

 

 

دهقان با بیان اینکه به رسم یادبود و به قید قرعه به افراد شرکت کننده لوح صلوات اهدا می گردد تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت بقیه الله (عج) در سال 87 در مسجد حضرت ابوالفضل قاسم آباد یزد راه اندازی شده است.

 

 

دهقان در بخش دیگری از سخنانش برگزاری کلاس های حفظ و تفسیر، تجوید ،قرائت و تفسیر، ترتیل، 1445، تفسیر کوتاه را از جمله فعالیت های آموزشی این کانون برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تاستان اعلام کرد.

 

 

وی همچنین برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات با همکاری هلال احمر و حضور پرشور جوانان و نوجوانان را از دیگر برنامه های آموزشی کانون حضرت بقیه الله ذکر کرد.

 

 

دهقان در ادامه با اشاره به برگزاری حلقه های معرفتی در این کانون، اظهارداشت: این حلقه ها با حضور اساتید مجرب برگزار می شود مباحث و معضلات روز جامعه با حضور جوانان و نوجوانان مسجدی در آن به بحث و گفت و گو گذاشته می شود.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا